1. února 2016

Bude video na yt? Ptejte se na mě a modeling!

Ahojky
Dneska mám pro vás takovou supr čupr novinku!
Jestli jste někdy při svých toulkách po internetu zabloudili na blog bephmodel, který mimochodem spravuje naše boží skautka Péťa, víte, že píše různé články právě z modelingu našich holek modelek. A teď se rozhodla natáčet i videa na youtube- a na první si pozvala mě!
Bude to takový rozhovor, kde budu odpovídat na různé otázky ohledně sebe a modelingu.
Byla bych ráda, kdyby jste se na tom také podíleli a jestli vás ode mě něco zajimá, napsali to sem do komentářů, nebo na můj email adeljulisova@seznam.cz

Děkuju a mějte se zatím krásně! :)

5 komentářů

  1. Zajímalo by mě dost věcí, tak jestli nevadí že se trochu rozepíšu:)
    Celkově, chození po mole. Jak dosáhnout takové té pěkné modelingové chůze. Pak rozměry. Na netu jsem našla různé, ale jaké jsou ty nejžádanější pro modeling? Dále ohledně stravy. Osobně svoji postavu ráno miluji, ale po jakémkoliv normálním jídle, je to špatné no. Cvičím, posiluji, ale postavu modelky mám jenom ráno:/:D A poslední otázka. Jak se tvářít na fotkách. Když se dotím sama, mám fotky docela hezké. Když jdu fotit s kamarádkami, každá páta fotka ze 100 by šla, ale vím, že v modelingu (tedy co jsem slyšela a četla) většinou při castingu musí být dobrá první, druhá fotka. Tak jestli nemáš nějaké typy jak na dobré fotky:))
    Předem děkuji za odpověď a asi se omlouvám za takovej sloh:/:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtela bych se zeptat, zda má dívka s mírnou skoliozou zad šanci uplatnění v modelingu

    OdpovědětVymazat
  3. Kolik by měla modelka měřit a vážit??? Jak se stravuješ a td.

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jsem zapomněla co na to rodiče???

    OdpovědětVymazat
  5. Muhehe :3 tak na tohle video se podivám!!! ♥ Převelice by mě zajímalo, jestli jsou všechny modelky tak vychrtlé, namyšlené, úplně blbé, anorektické, zlé atd.

    OdpovědětVymazat

© ADELjulisova
Maira Gall